Friday, December 05, 2008

A woman either loves or hates; she knows no medium.


Walaupun hari Jumaat tak elok kutuk orang (bukan hari-hari ke?), tetapi bagi mengotakan janji saya pada hari Rabu tempoh hari (dan untuk elakkan saya dari kutuk gadis front desk saya yang malas), as promised *ngeee* saya senarai 20 Orang Dalam Televisyen Yang Saya Tidak Suka (juga tanpa mengikut susunan perasaan tidak suka):

1. Horatio Cane sebab dia bergaya poyo. Tanya Ayin, dia lebih benci. Heh.

2. J*ohan of R*aja L*awak fame. Over betullah; you don’t have to try too hard lah, beb. Kesian aku tengok Zizan kena layan kamu.

3. I*fa R*aziah sebagai pengacara WHI. What was TV3 thinking???

4. Dina Lohan. Living Lohan is a piece of junk! It’s like Ryan Seacrest tiba-tiba fikir, “Siapa ya manusia syok sendiri yang belum didokumentasikan? Denise Richards, checked. Pam Anderson, checked. Oh yes, the Lohan family!” And worse, the only interesting Lohan is not even in the show.

5. Pengacara-pengacara S*elamat P*agi M*alaysia secara kolektif. Yawn!!!

6. Chef Floyd sebab dia macam pengotor. Tak pernah aku rasa teringin makan apa yang dia masak.

7. Ada seorang pengacara Channel V. Tapi saya tak mahu tulis nama dia sebab ada pembaca blog saya yang berkawan dengan dia. Ngeee. Saya tak suka dia sebab saya tak suka kening dia, boleh tak?

8. Kadang-kadang, saya ada rasa tak suka pada Tyra Banks. Tapi kadang-kadang saya suka. Sayapun tak faham.

9. The new dude replacing Eric and Kelso in That 70’s Show. Not cute. Not funny. Not witty. Not silly. Yawn!!!

10. Anita from Dunia Anita. Syukur cerita itu seperti telah tiada. Although I know they purposely make Anita that way; annoying, childish, gediks and what not, tapi saya tidak suka.

11. Martha Stewart. I like her show but there’s something about her that freaks me out. Unexplainable. Ngeee.

12. M*uslee R*amlee. Saya tak suka sebab dia cuba jadi P. Ramlee. Tapi selepas menonton lakonan dia dalam Orang Minyak Naik Minyak, I am warming up to him. Mungkin dia benar-benar ikhlas.

13. Semua orang dalam WWE Smackdown! Benci benci benci! Mengganas dan menjerit, what not to hate?

14. Zetty and Fendi of S*embilu K*asih. OMG would you stop with the fighting already and go get separated! Freaking annoying! Although I’m pretty sure the show sudah habis. Kan? Atau ada Part II? Part III? Tidak!!!

15. Which reminds me of A*znah H*amid. Kenapa dia pakai serkup 24/7 dalam S*embilu K*asih? Depan suami, anak-anak, menantu dan cucu? That’s taking menutup aurat beyond what is wajib kan? Lagipun serkup is so uncool lah, Makcik, unless you’re Snoop Dog.

16. Pembaca Berita Dunia Jam 10. Lelaki Singh itu. Dari kecil saya dengar suaranya baca berita. Letihlah. Haha.

17. Believe it or not, Peter Petreilli of Heroes. Hahaha. I know semua orang minat dia! Sorry eh! I personally think he lacks the persona. And he’s short! (Or vertically challenged, whatever) His mulut senget is somewhat cute though. Oh and for the record, I never liked Jess as well.

18. Addison’s best friend in Private Practice, Naomi. Everything about her is so tak menarik! In fact, setiap watak except Addison and Cooper the pediatrician adalah tak menarik. You know I don’t really like the show.

19. Tak suka the new casts of 90210! Dahlah tak pandai berlakon, they are not even cute enough to make up for that. The original crew still rock!

20. A*zwan A*li. Enough said.


20 cukuplah. Biarlah yang disukai lebih dari yang tidak disukai. Ngeee. Disclaimer seperti biasa: 20 Orang Dalam Televisyen Yang Saya Tidak Suka ini adalah cuma pendapat peribadi! Ngeee!

No comments: