Sunday, November 16, 2008

The cure for anything is salt water - sweat, tears or the sea.”


I had a fun hujung minggu! Saturday morning was spent doing domestic chores and in the evening, right after we watched Orang Minyak Naik Minyak (which is so very good, by the way), we began our journey to Desaru for the Litigation Practice Group ARSA Family Day. Gambar galore!


Satu lagi perkara yang amat saya gemari dalam hidup ini
ialah buaian, dalam apa jua bentuk! Ngeee.

Ya lihatlah saya sungguh gembira!

Suami saya juga!




No visit to the beach would be complete without mandi laut. I didn't but Hubby did. Saya gentar melihat ombak besar lalu seperti kanak-kanak, saya bermain di gigi air saja. Ngeee.

Lihatlah ombak besar yang mengaum itu! Takut saya!


Malam sebelumnya kami berkaraoke dan bertukar-tukar hadiah,
tapi memang sukaneka juga yang paling menyeronokkan!




Tapi family day, paling suka melihat kanak-kanak!


Permainan sukaneka kegemaran saya ialah Musical Chair, tapi sebetulnya, I'm no good at it sebab saya tidak suka berebut. Tanya Far jika tak percaya. Heh. Saya hanya suka jadi spectator.

Which explains mengapa saya begitu gembira bila terkeluar
(gambar bawah); kerana tidak perlu berebut dalam kepanasan lagi.


Sebetulnya, ada ratusan gambar. Tapi setakat malam ini, ini saja yang saya terlarat untuk kongsi. Have to go to the Court tomorrow so need to join Hubby untuk beradu. Maybe I'll upload them to my Facebook soon. Ini sekadar untuk perhiasan kerana it has been quite sometime kan, since I last posted gambar-gambar dari kamera kami. So okaylah peeps!

Have a good Monday, ya, semua! :)

No comments: