Sunday, November 12, 2006

Music is an outburst of the soul


Songs I am currently IN LOVE with:

You Give Me Something by James Morrison [Soothing]

All Over Again by Ronan Keating and Kate Rusby [Super soothing]

Again and again by Jewel [Sungguh gembira aku bila gadis ini telah kembali kepada her true element dan meninggalkan dunia pop a la Britney yang sungguh cheesy walaupun fun]

Bila Harus Memilih by Siti Nurhaliza

Me & U by Cassie [Lagu comel. Budak comel]

Show Stopper by Danity Kane [Mungkin juga kerana aku mengikuti mereka dari awal; I think they are adorable and the tune is sangatlah catchy dan sing-along]

Be Without You by Mary J Blige [Sultry & powerful!]

My Love by Justin Timberlake [Aku sebenarnya suka video clipnya. How can seorang manusia dance like that!? Insanelah!]

Call Me When You're Sober by Evanescence [Dicipta untuk her beau yang masuk rehab. Memang cool. Dan suara Amy Lee haunting as always]

Karena Wanita (Ingin Dimengerti) by ADA Band [Some guys do get me!]

Tak Tahu Antara Dua by Adam & Farah [Ok kill me! I like this stupid, catchy song]

I Write Sins Not Tragedies by Panic! At The Disco [Comellah! Suara yang deep. Video clip yang cool. Lagu yang gila. Comel!]

I Don't Need A Man by Pussy Cat Dolls ["I don't need a ring around my finger to make me feel complete." Yes, I don't need, but I WANT. Heh]

Come To Me by P Diddy Feat Nicole Scherzinger [Comel]

Berdua Lebih Baik by Acha Septriasa [Movie hampeh. OST hebat]

Call on Me by Janet Jackson Feat Nelly [Ala-ala sweet je makcik ni]



Songs people seem to love tapi aku MENYAMPAH:

Nafas Cahaya by Misha Omar [Need I say more?]

Cepat Cepat by Jaclyn Victor [For no apparent reason]

Jangan Cepat Marah by Aznil Nawawi [For apparent reason]

Wajah Rahsia Hati by Urban Method/Ogy [Perosak lagu asal ialah penyanyi asal? Apakah?)

London Bridge by Fergie [Menyampahlah]

Telinga Ke Tulang by Spider [Memekik lagi kuat boleh?]

Unfaithful by Rihanna

Something About You by Jamelia [Sebab aku tak suka video clip dia. Mungkin aku tak suka dia juga]



Itu sahajalah setakat ini, adik-adik dan kawan-kawan. Selamat malam! Oh sebelum itu, saya ingin memberitahu kalian yang belum tahu, sebagai peminat Take That, saya malu kerana saya baru mengetahui yang mereka reunited for a new album dan pada malam ini saya telah mendengar single terbaru mereka iaitu Patience yang tidak sedap langsung. Busuk. Selamat malam sekali lagi!

No comments: