Sunday, February 26, 2006

The day we bent it like Beckham. Well, almost.


"Don't freak out at what I have to say here. Believe me when I say this, and I say this with love - Stop thinking so much! Honestly, you spend so much time thinking about stuff that you never really do anything. You're all tied up in knots. Wouldn't it feel so good to just take action? Make something happen? Let it all out? Maybe it's not that complicated. Maybe, and this might seem weird coming from me, but maybe you just need to get out of your head."
Love, Your Body.

[Courtesy of nikewomen.com.my]


So I got out of my head dan hari ini, for the fun of it, telah pergi main futsal with the Srikandi(s). I had so so much fun. Amatlah seronok walaupun tak pandai mainpun. Pulak tu, asyik nak pass bola kat Nadwah je, asyik lupa je dia bukan team aku. Nadwah cute sangatlah, distraction, maka distraction macam ni kita perlu kekalkan dalam team untuk mengaburi pihak lawan, seperti mana kita akan kekalkan Ahlam untuk menggerunkan pihak lawan. Eheh. At least now I know yang aku takdelah tak boleh langsung tendang bola, dan taklah cepat sangat pancit. Moral: Jangan terlalu cepat melabel diri sendiri. Heh. Sangat seronok. Sangat banyak gelak. So much fun lah. Kawan-kawan Srikandi 959 yang belum dapat hadir, marilah kita ramaikan lagi geng next week. Serious sangat fun.




And BTW, atas arahan Deelart kepada semua kami yang berblog, di sini saya mahu mengiklankan bahawa: Marilah rakan-rakan Alumni SBP yang lain hantar team untuk Futsal Tournament yang dianjurkan bersama oleh Srikandi 937 & 948, on 26th March 06, at Rio de Futsal, Summit USJ. For more information, sila ke:

No comments: