Tuesday, June 12, 2007

For every minute you are angry,
you lose sixty seconds of happiness



Hey hey! You you!

Aku anti betul orang yang hobinya menyibuk atau dalam bahasa lembutnya, menjaga tepi kain. Terutama bila aku tak ganggu hidup kau. Terutama bila aku tidak anti kau pada asalnya. Kau buang masa aku dengan amarah. Jangan. Aku bagi warning ni. Jangan. Aku berpegang pada prinsip “Aku tak kacau kau, sila jangan kacau aku”. You don’t want to mess with me. Aku tahu aku hanya 155 cm dan kelihatan selalu ceria, tapi sila jangan cuba. Apa yang aku tunjukkan tadi hanya 5% saja dari kemarahan aku kerana aku telah selangi dengan gurauan. Begitu juga kebangkitan (dalam kelembutan) aku tempoh hari terhadap ‘one of the irritating people here’ - itu hanya 30%. It could get uglier. Do. Not. Mess. With. Me.

No comments: