Tuesday, March 13, 2007

Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in


Do you know that Sinar FM has a morning slot di mana Halim dan Rina akan memasangkan lagu2 tema dari rancangan2 TV masa lampau? Sangat comel. Just the other day, they were playing Ninja Turtle theme song. Teringat zaman kanak-kanak yang terasa masih baru lagi tapi rupanya telah lama berlalu. Reality check!!! Heh. Anyways, di zaman kanak-kanak, semua ada rancangan kegemaran. Most people I know share the same favourites seperti Maero Attack, Gaban, MacGyver etc etc. As a TV addict sedari kecil lagi, my favourites includes:




Knight Rider dan Suria Perkasa Hitam ("SPH")! My childhood definition of balakness. Hahaha. Oh bawah rumah sewa aku dulu ada motor hijau SPH itu (Belalang kan?) Far and I selalu imagine yang ada SPH menghuni di blok kami. Kami selalu jerit minta tolong pada SPH, especially ketika sedang letih panjat tangga 4 tingkat. Hahaha. Suria Perkasa Hitam, tolong!




With tagline "Braver than most - Smarter than the rest", MacGyver tentulah menggamit hati with his (oh so) smartness (dan cuteness juga). Gaban!!!




Bionic Woman yang sungguhlah girl power. Dan Family Ties yang mengandungi Michael J Foxx yang comel. Ingat tak? Sabun yang menaja rancangan itu sangat cantik.



Full House yang menjadikan the Olsen sisters jutawan dan Ultraman Taro, the best ultraman ever! Hakuto! Minami!

No comments: